lørdag den 20. november 2010

Fremme!

Vi tog afsted 04.30 fra mormor og kørte da til slagelse for at tage toget til kastrup, og fløj da først til frankfurt og skiftede da fly til Bogotá. En 12 timer lang flyvetur. Jeg fik sovet 4-5 timer og fik i den grad set flyfilm. toy story 3, salt, the killers og serier kunne man også se og det var skønt og meget redningsagtigt!! Alt der hedder tid blev fucked fuldstændigt op da vi ankom klokken halv 2 om natten dansk tid, og 19 om aftenen columbiansk tid (vi tog afsted halv fem om morgenen), skulle igennem tres forskellige unødvendige kontroller, ventede udenfor i meget lang tid fordi at hende der skulle hente os blev forsinket fordi der var et stort trafikuheld. så da klokken var halv ti, og halv fem dansk tid, kørte vi på hen på hotellet og tog derefter ud og spise hvilket var helt fucked for os p.g.a. tidsforskellen. deres mad er sød og mærkelig og deres mælk er åbenbart en speciel slags mælk der ikke behøves at blive kølet ned? smart.......................... 
deres bananer er små og søde og deres huse er høje og faldefærdige. 


i lufthavnen slog det mig hvordan at alle deres mange mange kontroller virkede som ren bureaukrati, som fyld bare for at skabe en illusion om at de havde styr og kontrol over tingene. men vi gik stort set fra den ene disk med et papir vi skulle udfylde, og så til en anden disk for at aflevere den ene halvdel, derefter en ny kontrol for den anden halvdel og det var meget mærkeligt, specielt når jeg som dansker kommer fra kastrup hvor kontrollen er skarpere og mere minimeret.


Her er fugtigt og varmt udenfor og koldt indenfor. det er meget mærkeligt. 


vi står pt 6 mennesker i det ene værelse på hotellet hvor der er net.
her er sjovt og godt at være og jeg glæder mig til at lære byen at kende.
om lidt skal vi ned på teatret for at holde møde og begynde træningen.


forestil dig columbia, som du har hørt det beskrevet, også selvom det virker urealistisk - for lige præcis sådan er columbia. 
jeg savner og elsker. 
det er dejligt at være sammen med min store søde familie igen <3 jeg får snakket så meget spansk, det er rigtig godt og nice.
vi snakkes ved!!!! eller. jeg snakker til jer hihi. skriv hvis i vil, i er søde hihi ksy <3<3 <3 3

1 kommentar:

  1. hej unger det er skidesvært ofr en gammel tosse som mig at læse den farve skrift på den baggrund
    øv.... kan det laves om ? KNUS TIL JER ALLE FRA CHARLOTTE

    SvarSlet