onsdag den 24. november 2010

Colluubbmmaai

her er så vildt og vildt. den konstante trommelyd fra de voksnes forestilling er ikke blevet mindre oppe i hovedet på mig, og vejret skifter så voldsomt at man slet ikke har en chance for at følge med.

vi var på marked idag, et marked der ligger tæt på guldmuseet. rigtig smukt sted. købte en gave og en halskæde og en taske til mig selv.
imorgen skal vi åbne en teaterfestival med en stor parade. det bliver vildt!
det er dejlgit at være her, men er ved at blive lidt træt af at der konstant er nogle mennesker hvor jeg er. vi bor seks i en 1 værelses lejlighed. den er stor nok, altså rummet er fint, men jeg savner at kunne lukke døren og gå nøgen rundt.
jeg bliver bedre og bedre til spansk, hvilket virkelig er dejligt. men jeg savner dk og sne og jul og søde.
dette er en vild vild og fantastisk oplevelse og jeg glæder mig til at komme hjem til dk - sådan har jeg det. meget både og-agtigt.

maden bliver bedre og bedre, idag fik vi noget tortilla noget og heldigvis med meget mindre korriander end normalt. ad jeg kan virkelig ikke lide det. føler mig lidt som caleb i O.C. (lille bonus til de inkarnerede oc-fans)

jeg kan ikke huske om jeg har fortalt om trans-festen?
i hvert fald, har vi fået kontakt til the Queen Bee af celeb transvestitter i colum, og de har inviteret os til en VILD transvestit fest i deres palæ, hvor vi så skal feste med alle disse fab ladies som garanteret ved how to show a girl a good time! :) sådan!

jeg savner jer. så meget. jeg håber i får kælket og julet snart. <3
TUSIND KYS MAND.
KYS

1 kommentar:

  1. Her er vild sne og blæst som lukker NFS og som giver super julestemning lige før vi går ind i Dec. Måske kunne vi have sparet julesneferien men vi glæder os trods alt. Vi sender kolde tanker og varme kram afsted vi glæder os til at høre mere og håber at i også får slappet lidt af. knus fra charlotte og familie. Her er rigtig mange mennesker syge inkl. os og det er kedeligt. øv bøv

    SvarSlet