torsdag den 18. november 2010

Før vi rejser

Jeg har lavet mig en blog så facebook ikke bliver overfyldt af halve indtryk og billeder i dårlig kvalitet fra denne, nok vidunderlige rejse, hvis billeder og oplevelser fortjener bedre end face. Så her er min blog og den er til jer og til mig og så kan jeg fortælle hvad jeg laver og i kan se det og så bliver vi glade. 


En stemning af let panik før tæppefald har ligget over egevej 8 de sidste dage, men som timerne svinder ind og det pludselig er om 12 timer at vi flyver, har vi pludselig kunne tænke rationelt og det er nærmest først nu at vi glæder os sådan rigtigt. 


Sødt med sådan en digital dagbog her... jeg har så stor effekt på verden!!!!! og det er fedt at skrive som om at det jeg skriver kommer til at blive læst af mega mange (!) og at folk bare griner og nikker genkendende til alle mine ord. 


jeg glæder mig til at rejse. jeg glæder mig også til at være dernede, selvfølgelig, og alt hvad der skal ske, men jeg glæder mig virkelig også bare til at rejse og mærke stemningen af lufthavn og have en stille morgenfest i maven over hvad der skal ske. jeg elsker kastrup og den søde duft af lufthavnscroissanter, flybenzin, burgerking og det lille strejf af panik. 
Hav en sød og blød decembermåned, hyg jer tykke og leg med al den sne i kan finde!!!! så leger jeg med sand hihihi.
KYS

3 kommentarer:

  1. SKØNT! Glæder mig til at høre mere om jeres (forhåbentlig) fantastiske tur!
    I er dejlige, savner jer allerede.
    kys <3

    SvarSlet
  2. Fantatisk Emilie.
    Jeg vil læse med.
    God tur <3

    SvarSlet
  3. Hey Sugar Emilium:-) Har lige opdaget din blogg via FB - hvor er det fantatsisk det du skriver om lufthavnen - lige sådan har jeg det også - dog er det snart møj længe siden jeg har været der! Vel - hvis alt går efter vores (min kæreste Henriks og min plan skal vi til Korea til foråret - og bl.a. besøge Henrks yngste søn Lasse som skal arbejde på ambasaden der - havde aldrig tænkt at Korea kunne være en option! Nå - men tilbage til dig - hvor længe er I afsted? Hele december - and what to exactely do? Columbia - uha da - det er ikke let at rejse frit rundt der eller hur? og masser af fattigdom og korruption eller ser du bare det smukke?
    Glæder mig til at høre mere - so long søde pige og hils Mama og Frida:-) Kys fra Frunette (anette - do ve´hende der fra Århus...

    SvarSlet