søndag den 21. november 2010

Dag 3

Jeg sidder pt i 2 grandanoire's seng og spiser dulce de leche (sød mælk) som er en slags karamelrand. jeg sidder og ser gruppen øve forestillingen Ur Nat. Søren ville synes at det var det mærkeligt. signe og jeg skyper under forestillingen og det er sødt :)
jeg fortæller hende at der hernede er sukker i alt, søde nødder, sød mælk og sådan kunne jeg blive ved i tusinde år siger jeg jer.


vi skal ned og spise frokost om lidt. jeg håber ikke at det er fisk med ost ligesom den første dag.................... 


vi har pause nu. jeg har set en kolibri og vi har fået træning i hvordan vi undgår at blive stukket ned. 
kys

1 kommentar:

  1. Dulche de leche er fantastisk. f-a-n-t-a-s-t-i-s-k.

    Håber at filmene kan lindre jule og sne-afsavnet lidt. Næstved er fuldkommen dækket af sne lige nu. Det er vildt.

    Kh
    Sofie-Amalie

    SvarSlet